Skuteczność reklamy

Wycieraczki zewnętrzne

Skuteczność reklamy też jest zależna od tego, jak sami ludzie maja odporność na jej moc, czyli że im większa odporność ma na to człowiek, co jest pokazywane w reklamie, tym bardziej ma szansę na to, by reklama nie mówiła mu co ma robić, również zależy od tego, ile pieniędzy i jakie potrzeby obecnie może mieć dana osoba, również powoduje, że ludzie o wiele inaczej odbierają reklamę, czy tez produkt reklamowany. Skuteczność reklamy to głownie psychologia, która trafia do ludzi poprzez dane emocje, potrzeba kupna, czy też to, jak sama reklama wygląda. Dlatego też ludzie nie zawsze odbierają ta samą reklamę podobnie i ludzie, którzy jedną reklamę po prostu zapamiętują i kupują codziennie dany produkt, mogą myśleć o innej reklamie jako o czymś, co powoduje wręcz przeciwny skutek do tego, co powinno robić i na odwrót może pojawić się u innych, dlatego też od samego człowieka zależy to, czy reklama na niego będzie działać.

reklama wielkoformatowa