Reklama a produkt

http://www.bruel.com.pl/produkty/oprogramowanie-dirac/

Nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że związek pomiędzy reklamą a produktem jest bardzo istotny. Jak wiadomo reklama w prasie pozwala odbiorcy na zwrócenie uwagi na wiele elementów, które omija podczas oglądania reklam w TV. Reklama animowana w TV niesie za sobą niebezpieczeństwo, że wrażenia czy też emocje konsumenta przysłania zamierzony przekaz reklamowy. Są takie typy reklam, które powodują znużenie lub też nawet irytacje gdyż koncentrują się na tych samych elementach takim przykładem są reklamy proszków do prania. Najlepsze agencje reklamowe na całym świecie starają się tworzyć takie animacje reklamowe, które najlepiej wczują się w gusta i potrzeby klientów odwołując się do ich emocji.

Bardzo często pojawiające się w animacjach reklamowych gwiazdy, osoby sławne w różnym stopniu mogą wpływać na reklamę. Tak więc reklamy prasowe mogą więc świadomie zawierać inne formy wyrazu i koncentrować się uwagę na zupełnie innych elementach.

Reklama w prasie może wpływać na wzmocnienie i modyfikacje wizerunku, rozszerzyć sam przekaz i zmodyfikować go. Odbiorca jako widz zajmuje się rejestrowaniem przekazu telewizyjnego ale jako czytelnik może dłużej wczytać się w przekaz reklamowy. Wtedy również czas ma ogromne znaczenie.